آغاز عملیات احداث پارک ۷ هکتاری در شهر رمکان
11 آذر 1402 - 10:48
بازدید 348
شهردار رمکان از آغاز عملیات احداث پارک ۷ هکتاری این شهر تازه تاسیس خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رمکان، طاها ابراهیمی قشمی با اعلام این خبر افزود: عملیات خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح پارک ۷ هکتاری رمکان آغاز شده و امیدواریم تا نوروز امسال فاز اول به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این پارک تفریحی شامل زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، آلاچیق ، بوفه ، پارکینگ ، آمفی تئاتر روباز ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فضای سبز، فضای بازی کودکان، پیاده راه، خیابان غذا، آبنما، آبشار مصنوعی، سکوی نشیمن و … است.

ابراهیمی قشمی افزود: این پارک در سه فاز طراحی شده که تلاش می‌کنیم فاز نخست آن تا نوروز امسال به بهره برداری برسد تا بتوانیم با برگزاری برنامه های فرهنگی و گردشگری پذیرای مهمانان نوروزی در شهر زیبای رمکان باشیم.

وی افزود: شهر رمکان با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی و داشتن چندین مجتمع تجاری ، احداث پارک یکی از ضروریات این شهر در جذب گردشگر، سرمایه گذاری و تولید ثروت است که یکی از رویکردهای اصلی شهرداری و شورای اسلامی رمکان می باشد.

شهردار رمکان اضافه کرد: پارک‌ها و فضا‌های سبز از جوانب مختلفی همچون بهبود وضع زیست محیطی شهرها، فراهم کردن بستر گذراندن اوقات فراغت، نشاط و شادابی شهروندان، کمک به توسعه ورزش همگانی و توسعه پایدار حائز اهمیت هستند.

ابراهیمی قشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با احداث این پارک رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را جلب نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسال‌شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبان در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.