آغاز عملیات آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهری رمکان
27 دی 1400 - 9:59
بازدید 117
شهردار رمکان از آغاز عملیات آسفالت 30 هزار متر مربع از معابر شهر رمکان خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رمکان؛ طاها ابراهیمی قشمی با اشاره به مشارکت ۳۵ درصدی بنیاد مسکن در اجرای این پروژه افزود: ارزش این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال می باشد که قیر آن توسط بنیاد مسکن تامین می گردد و مابقی آن بر عهده شهرداری می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای زیرسازی و جدول کشی معابر بافت قدیم در محله های بالا و زیر در سالهای گذشته توسط دهیاری، کلیه این معابر در طرح اجرای آسفالت شهرداری رمکان قرار دارند و در این مرحله آسفالت خواهند شد.

ابراهیمی با بیان اینکه به دلیل تازه تاسیس بودن شهرداری تاکنون سهیمه قیر رایگان به آن تخصیص داده نشده، اعلام نمود: با پیگیری هایی که در حال انجام است در صورت تخصیص سهیمه قیر رایگان، آسفالت معابر فرعی ، شهرک های توحید و وحدت نیز در برنامه شهرداری قرار دارد.
او اضافه کرد: یکی از اولویت های شهرداری در سال بعد آسفالت معابر می باشد که در بودجه سال آینده نیز دیده شده است.

شهردار رمکان خاطر نشان کرد: با وجود زمان بر بودن پروسه تبدیل دهیاری به شهرداری و محدودیت ها و کمبود اعتبارات ، پروژه های عمرانی متوقف نشده است.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرداری رمکان، گفت: پروژه فرهنگسرای شهرداری ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری می رسد. پروژه زمین چمن فوتسال شهرداری نیز هم بتن ریزی و سکوی آن انجام شده و در مرحله خرید چمن و نصب آن قرار دارد که به زودی جوانان و نوجوانان رمکان می توانند از آن استفاده نمایند.

ابراهیمی قشمی خاطرنشان کرد: عملیات احداث پارک خور جیسیون رمکان هم در حال اجراست که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسال‌شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبان در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.