پاکسازی خورهای رمکان برای پیشگیری از سیلاب و آب گرفتگی
12 مهر 1400 - 10:53
بازدید 143
دهیار رمکان از پاکسازی مسیل ها و انهار سطح شهر در راستای جلوگیری از بروز آبگرفتگی در آستانه فصل بارندگی خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و در راستای ضرورت تسهیل در تردد شهروندان خورها و مسیل های سطح شهر پاکسازی گردید.
پ
پ

طاها ابراهیمی قشمی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی، مهمترین دغدغه مدیریت بحران هنگام بارندگی‌های شدید، بروز آبگرفتگی و سیلاب در سطح شهر است.

وی ادامه داد: هنگام شدت گرفتن جریان آب در خورها به علت وجود نخاله و زباله، شاهد پس زدن آب به حاشیه خورها هستیم که برای پیشگیری از این موضوع دهیاری رمکان عملیات پاکسازی خورها و مسیل ها را در دستور کار قرار داده است.

دهیار رمکان اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در جهت ساماندهی خورهای اصلی رمکان انجام شده که مهمترین آن پاکسازی و ایجاد دیوار حائل است.

او بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی، پسماندهای تخلیه شده در خورها و انهار است که می بایست شهروندان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

طاها ابراهیمی قشمی با تاکید بر رفاه شهروندان، اظهار کرد: برای سهولت در تردد شهروندان از خورهای واقع در سطح شهر، چندین پل بتنی بر روی خورهای پر رفت و آمد رمکان توسط دهیاری ساخته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسال‌شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبان در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.