به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رمکان، با راهاندازی این سامانه، شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری و با مراجعه به سامانه الکترونیکی https://137.ramkancity.ir به صورت مستقیم درخواستها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در حوزههای مختلف خدمات شهری، پروژههای عمرانی، آتشنشانی، فرهنگی و اجتماعی ثبت نمایند و بدون واسطه بر امور شهر نظارت کرده و در پیشرفت مدیریت شهری و توسعه شهر نقش بسزایی داشته باشند.
یکی دیگر از مزایای این طرح برخط بودن آن است که در ثبت و رسیدگی درخواستها تسریع خواهد داشت و شهروندان میتوانند از روند پیگیری درخواستها مطلع گردند.
لازم به ذکر است با پیگیریهای انجام شده، سامانه ارتباط تلفنی شماره سه رقمی ۱۳۷ شهرداری هم به زودی راهاندازی میشود و دسترسی آن برای شهروندان فعال میگردد.
لینک کوتاه: https://ramkancity.ir/?p=1548
ثبت دیدگاه